Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Marie-Claire Carlsson - 15 maj 2012 16:52

Salam!


okej klar vaken nu, kunde inte sova, utan fick för mig att köra 100 varv runt kvarteret, med fina söta bilen :) 

under turen fick jag syn på en mega snygg kille som va ute och sprang mjaaaaauuuuu säger jag bara :) 

 

Min andra älskling en fin liten KIA :) 


såå planen för i kväll är någ Mirdif City center weee, ska köpa en ny dagbok som kommer att handla om mitt nya li här i dubai, och sen ska jag köpa en ny handväska och lite nagelalck eller kanske smycken, eller som sagt ingen idee att bestämma det nu, fördet blir alltid någe annat. 


såå höres senare vem vet kanske har någe mera spännade saker att kriva om weee håll tummarna, men annars så ölj mig på twitter mycket roligare :) 

ciao 

Av Marie-Claire Carlsson - 15 maj 2012 14:56

salam!!


låt se inte i går man satt här och skrev, men ialf nu så har flyttat från visby till dubaii, och jag vet att alla vill veta varför, några saker kan man berätta och vissa inte, såå anledningen är VILL HA MERA VAL MÖJLIGHETER...


det är bara bra med mig och prinsn, han storm tivs som fisken i vattnet, ... 



det va allt för nu, har precis vaknat, såå inte så mycket att skriva om du.. 

ciao..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards