Direktlänk till inlägg 9 november 2011

.......

Av Marie-Claire Carlsson - 9 november 2011 20:44

Salam!!


Vet inte hur jag ska förklara detta, men det känns inge bra, hela min hjärna blir bara het twistad, och det är inte okej..

Men det är ju som vanligt... borde kanske bara åka någe stans där man inte känner någon och bara andas ut lite i några dgar..

Håller på åh packar nu och som vanligt så packar man för en månad typ inte okej.. men skönt ska det bli


Magen vänds upp åh ner, huvet snurrar i hög varv, resultat att man nästan vill spy typ.. 

Inge sömn på nätterna pga en springande spöket Laban helatiden, 


jaja ska packa vidare, och sen sova upp tidigt imorgon jööh men först svänga förbi Elin :) 


Ciao 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie-Claire Carlsson - 20 maj 2012 19:55

salam!!   idag har det bara varit en mega chill dag pga prinsen är sjuk.. han har vatten koppar fy lider med han verkligen..  såå det har varit mycket häng på datan och tv:n    satt och tänkte på det förflutna.. det dära med vänner.. ha vet...

Av Marie-Claire Carlsson - 15 maj 2012 16:52


Salam!   okej klar vaken nu, kunde inte sova, utan fick för mig att köra 100 varv runt kvarteret, med fina söta bilen :)  under turen fick jag syn på en mega snygg kille som va ute och sprang mjaaaaauuuuu säger jag bara :)    Min andra äls...

Av Marie-Claire Carlsson - 15 maj 2012 14:56

salam!!   låt se inte i går man satt här och skrev, men ialf nu så har flyttat från visby till dubaii, och jag vet att alla vill veta varför, några saker kan man berätta och vissa inte, såå anledningen är VILL HA MERA VAL MÖJLIGHETER...   det...

Av Marie-Claire Carlsson - 14 november 2011 23:32

Salam!!! Idag har jag bara tagit det lugnt, först så va lite Kimpii, sen in till staden möta öpp Pamii för att hämta ut min fina bettan ( Cykeln ), sen vidare till Channiis, vi drog till staden för en mys fika vilket det va, fick ju mysa me underba...

Gbg

Av Marie-Claire Carlsson - 11 november 2011 09:30

Salam!!! I går så v det upp mega tidigt och sen till la båten vidare till sthlm me bussen till centralen, från där så va det tåget vidare till la gbg skoj va det och prinsen tyckte att allt va coolt, sen så skulle han hälsa på alla som gick förbi h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards